Sofie

Söndagsmys!

Publicerad 2008-09-01 13:57:28 i Allmänt

Det var trevligt hemma hos Kristin. Trevligt sällskap, gott vin och roligt spel. Vi spelade med andra ord, det är jätte roligt!
Jag, Fia, Frida och Stoffe åkte sedan till Grand. Vi dansade och hade trevligt!!
Igår hade jag och fia en underbart mysig söndagskväll! Vi åt tacos, tittade på tv och snackade tjejsnack!!
Det var jätte mysigt! Tack för igår vännen!

Idag pluggar jag till tentan, har en lite paus nu.. Det är inte vidare skoj, men jag fattar det jag läser iaf!!
På Onsdag blir det ett besök på min praktikplats.. Sen på Torsdag åker jag hem till Malmö. Så jag måste plugga undan nu innan... FOKUS!!!!

Fokus på lärandeteorier. Hur man lär och vad man lär... Massa annat också. Ska ta tag i boken nu igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela