Sofie

Suck..

Publicerad 2008-09-01 17:55:50 i Allmänt

Ja, då var det intensiva pluggandet igång igen..  Jag har tenta på det jag läser om ett tag, så måste ju förstå allt jag läser. Annars kan man ju ibland skumläsa...Men inte nu...
Rätt så krävande text också.. Tar det lugnt så jag förstår. Det är inte roligt att läsa om samma rad tio gånger för att man inte har koncentrerat sig ordentligt och man fattar noll.. FOKUS...

Idag har chrispsnollning dragit igång. Jag har varit nolleledare de två sista åren. Det är verkligen jätte roligt, men jag känner inte att jag kan och orkar lägga ner det som krävs detta året. Man måste lägga ner mycket tid och vara på topp hela veckan. Man ska göra allt för att nollorna ska ha roligt och lära känna varandra. Man lär känna jätte många och jag hade fått en toppen vecka.
Men tyvärr måste jag rikta min tid åt böckerna och praktik denna veckan istället.. Tråkigt men sant...

Huvudet värker men måste hitta ork och motivation...

 Kommer du ihåg så skoj vi hade Jenny? (första året som nolleledare)



 Sara, Carro och Frida... Det är över tre år sen nu vi lärde känna varandra! Det var under vår egen nollning!!

Massa lekar, sittningar, nya vänner mm.. Riktigt skoj är det!  Men som sagt, böckerna iår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela