Sofie

Helt slut..

Publicerad 2009-04-07 21:08:41 i Allmänt

Usch jag är såå trött. Fattar inte det. Jag håller på att somna hela tiden, hahaha...
Hoppas jag blir pigg igen. Jag tvingade mig till träningen idag..
Nu väntar sängen snart, hoppas på att vara piggare imorgon. Då blir det jobb och träning med syrran..
Bara två dagar till att jobba denna vecka! Det är en fördel med mitt jobb. Jobbar inga rödadagar och inte på helgen!

Här är några bilder på min lägenhet. Har dock bara tagit på vardagsrummet och köket. Kommer fler sen...
Ett litet smakprov:) Ser lite lustigt ut, ser inte ut som i verkligheten tycker jag...







Det var vardagsrummet. Nu kommer en bild på köket...



Nä, nu ska jag bädda ner mig. Orkar inte vara vaken längre nu... Ville bara lägga in bilder
till er..:)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-07 21:50:54

OJ så fint!! Men det är större i verkligheten. Gå o lägg dig nu så de är piggare i morgon. KRAM

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-07 21:52:55

OJ vad fint!! Men det ser större ut i verkligheten. Sov Gott!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela