Sofie

Onsdag idag...

Publicerad 2009-04-22 21:58:39 i Allmänt

Hej på dig :)
Igår umgicks jag lite med systern min. Vi var på entre en runda sen tränade vi tillsammans!
Idag började jag kl 6 sedan har jag städat hela lägenheten, moppade även golven idag. Jag var så trött så jag hoppade träningen idag.. Omotiverad och trött, blir inte så mkt träning denna vecka, men det får jag ta igen nästa...
Imorgon stänger jag på jobb, sen ska vi ha en 1a hjälpen kurs på kvällen, så är inte hemma förrän 20.30 typ. Imorgon ska jag även ha mitt sista utvecklingssamtal, sedan har jag haft alla mina. Så imorgon får jag prata danska, mamman är dansk, hihi!

Dagen efter jobb har bestått av städ och sen har jag ringt lite samtal till Telia o så.

Igår var Mamma en runda på Lilla Torg med jobbet, bredvid dem satt Peter Jihde med familj, hihi.
Idol har ju varit i Malmö ihelgen! Lite kändisar i stan!

Allmänt tråkigt inlägg, jag längtar till helgen! Ska upp till Krstad och träffa vännerna!
Jag ska även klippa mig hos Emelie, hon har nyss börjat jobba som frisör! Får se vad det blir för frisyr.
Funderar lite på lite lugg? Får höra vad Emelie tycker. Jag har även dratt i hop en fika med några gamla vänner. Chornelia och Annika kunde! Ska bli trevligt. Fia ska firas på kvällen!
Ser framemot helgen!!!



När ska vinden vända?
När ska vi komma till stoppskylten?




Hoppas det blir bättre syster yster... Inget mer får hända. Det har jag bestämt...



Lillen ligger och tittar ut! Hans favorit plats hemma hos mig


Han frös lite, placerade sig på mattan :)

Avslutar med en bild från när familjen och farmor var hos mig

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2009-04-23 19:25:48

Kom precis hem från träningen var va du latmask`?;) haha

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-04-24 00:15:33

Hade varit kul o ses någon dag...kanske då om du kommer hit till k-stad i helgen ju? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela