Sofie

påskhelg

Publicerad 2009-04-13 21:24:25 i Allmänt

Jag har inte skrivit på ett tag, så nu är det dags för en liten uppdatering. Jag har haft besök från Torsdags till idag, så jag har inte suttit vid bloggen alls.
I Torsdags på jobb hade vi påskfest. Jag har utklädd, det var många år sen sist. Tyckte det var dags nu, hihih... Vi åt god påskmat och alla barnen var såå söta!



På kvällen kom Johan till mig! Jag skulle egentligen åkt till honom, men jag var tvungen att passa hundarna denna helgen. Så han kom ner istället. Vi har varit på swedbankstadion och kollat, varit på ikea, bulltofta, b&w, grillat osv. Det har varit mys!! I Lördags kom Frida till oss. Det var längesen vi sågs, så det var riktigt skoj att ses igen!!
Vi var på inflyttningsfest på kvällen, det var roligt. Skoj att träffa Emelie, Eksten, Nille, Petra och Mackan igen, ett tag sen sist ju... I går låg vi i beijerspark och solade, det var sååå skönt! Sedan blev det lite fest med syrran igår, jag var rätt trött, men det var skoj! Idag har vi varit på entre med Mamma...
Tack Johan och Frida för en toppen helg!!
Imorgon blir det jobb igen, sen ska jag hem till en arbetskollega efter jobb imorgon..

Det har inte varit något vanligt traditionellt påskfirande för mig detta året. Familjen har jobbat, men jag har iaf fått påskägg av mamma och påskmat på jobb. Får träffa Farmor och Mormor en annan dag istället..


Idag spelade MFF sin första match på nya stadion. Synd att jag inte var där, sån stämning!!! Vi vann med 3-0!
YEEEESSS! MAAALMÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-14 15:32:44

Vi kan kanske se matchen på sönd mot Trelleborg finns platser kvar?

Postat av: A-k

Publicerad 2009-04-14 19:45:11

Tjena kul läsa din blogg har du skaffat kille eller??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela