Sofie

Tisdag

Publicerad 2009-04-28 21:20:39 i Allmänt

Helgen i Kristianstad var riktigt trevligt.
Jag började med att klippa mig hos Emelie, jag blev jätte nöjd! Tack så mkt Emelie!
Jag klippte det kortare där bak och längre där fram. Har även skaffat lugg. Kan lägga upp en bild sen en dag.
Sedan fikade Chornelia, Syrran, Frida, Pauline, Vicke, Stin och Madde i tivoliparken. Ida och Mange var också där. Skoj att träffa alla igen. Det var riktigt mysigt och trevligt!!!

Sedan åkte vi till Frida där vi tog några cider i solen innan det bar iväg till Fia. Johan var också med! Kvällen avslutades på Banken!! Jätte skoj det också!

Frukost/lunch på bänken i solen. Johan, Syrran, Frida, Jag, Stin, Vicke, Robban och Vicke åt och snackade.

Tack mina vänner för en väldigt nice helg!

Idag har jag varit på kurs efter jobb. Det var en kurs om utomhuspedagogik. Har hört det mesta innan, men ibland behöver man höra det igen, en spark i baken!! Nya tips och idéer är varmt välkommet! Det var intressant och bra. Vissa pedagoger brinner verkligen för sitt, föreläsaren var riktigt duktig!
Hoppas man inte fastnar i en tråkig tunnel, hatar jobbet och endast har pengar i huvudet.


Det finns många svåra val här i livet. Det är inte alltid lätt att välja rätt.
Man måste nog våga och satsa!! Man inser inte vad man hade förrän man förlorat det...




Miss you


Ska äta lite jordgubbar och vindruvor som jag fick av min kära Mammi igår :) muuumss!!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-04-29 08:11:09

Det var roligt att höra gumman att du blev nöjd!!

Nästa gång du är här kanske vi kan festa till det litta =)... Stor stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela