Sofie

Trevlig Krstad-visit :)

Publicerad 2009-04-06 20:34:17 i Allmänt

Jag har haft en trevlig helg i Krstad. Jag och Syrran körde upp i Lördags. Vi gick på stan med Pauline och Johanna. Det var verkligen underbart väder. Vi kollade runt, snackade och lunchade..

Sedan stack vi till Pauline där vi grillade...  Första gången jag grillar i år. Det är verkligen mumsigt!!!
        
  Det var riktigt mysigt. God mat, god dricka, trevligt sällskap och nice väder!!

Sen gjorde vi oss redo för fest. Vi åkte till Carro där vi festade med Madde, Edina, Jessica och Carro.

  Syrran och Jag :)    Jag och Pauline!
Tack syrran och pauline för en toppen dag och kväll!!
   

Det blev Banken, där vi dansade, snackade och hade skoj! Johan kom också dit en runda. Efter Banken gick vi till Kebab City där Johans kompisar var. Pauline fick för sig att vi skulle ha efterfest. Så Johan och hans killkompisar hängde med hem. Till slut så var vi 4 tjejer och 5 killar hos Pauline. Johanna erbjöd några sovplatser, det var en väldig tur. Vi sov trångt, men det gick bra... Det var en trevlig Kristianstad-tripp. Var dock väldigt trött i går och idag.

Idag har jag jobbat och sedan varit hemma hos familjen och ätit. Nu slappar jag framför tvn, jag var sååå trött imorse.
Idag fick jag en påskduk och en påsklilja av Mamma! Det blev fint på köksbordet. Tackar Mammi!



I veckan blir det jobb och träning... Sedan på Lördag blir det kalas hos Mammas kusin och inflyttningsfest hos Eksten. På Söndag kommer Frida till mig! Vill även hinna med att träffa Johan. Kan inte åka till honom, får se om han kommer ner..
På Torsdag är det påskfest på jobbet.. Vi kommer ha många små påskgummor och påskgubbar, hihih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela