Sofie

Utmanad

Publicerad 2009-04-20 20:10:32 i Allmänt

Jag har blivit utmanad av Liza. Det är bara att anta utmaningen..
Läs om du finner det intressant.

Vill bara tillägga att jag är stolt och glad över Lizas prestationer i två body fitness tävlingar. Du har alltid varit grym, stark och haft en enorm vilja. Du är sååå duktig, det vet du vännen!!

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2.Vem var den sista du träffade? Mamma, sitter bredvid henne nu
3. Hur lång är du? 164
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg nån film på tv igår, vet inte vad den heter
5.
Vem ringde du senast? Syrran
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej. Jag är hemma idag. Hur går det? Ring mig sen. Puss  Det var till Mamma
7. Vad är helgens planer? Åka till Krstad på födelsedagsfest hos Fia!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem mottagaren är
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Nu, tittade precis åt vänster, hon sitter där :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grön
12. När vaknade du idag? kl 06.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jag har inte behållt någon
14. Vilken är din favoritplats? Någonstans med någon jag tycker om. Beror på vad känner för; stranden, soffan osv ?
15.
Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jadu, har ingen aning? Jag hoppas jag befinner mig någonstans där jag trivs med en sambo och barn.
17.
Vad skrämde dig som barn? Mörker och fullegubbar
18.
Vem fick dig att skratta senast? Jag vet inte riktigt
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21.
Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22.
Hur många kuddar har du i sängen? 4 eller 5
23.
Hur många landskap har du bott i? 1, dock olika städer
24.
Har du någon gång spytt på någon?? Nej, inte vad jag minns?
25.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor i skor på vintern och barfota i skor på sommaren
26.
Är du social? Ja, lagom
27.
Vilken är din favoritglass? Sorbetglass eller någon enkel glasspinne som t ex 88an en varm sommardag.
28.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa en lägenhet kanske? Unna mig och mina nära saker.
29.
Tycker du om kinamat? Ja!
30.
Tycker du om kaffe? Nej, det smakar inte gott.
31.
Vad dricker du till frukost? Vatten
32.
Sover du på någon särskild sida? Vänster sida av dubbelsängen, men jag kan somna hur som helst. Rygg, mage eller på sidan. Spelar ingen roll
33.
Kan du spela poker? Nej
34.
Tycker du om att mysa? Jaa!!! :)
35.
Är du en beroendemänniska? Nä, inte direkt
36.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37.
Vill du ha barn? Ja, det vill jag.
38.
Kan du några andra språk än svenska? Har läst Engelska, tyska och teckenspråk
39.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40.
Föredrar du havet eller en pool? Havet utan maneter och tång
41.
Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mig som t ex kläder och skor
42.
Äger du dyra smycken? Njaa, beror på vad "dyr" gränsen går?
43.
Har du någon gång testat narkotika?  Nej
44.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Varma mackor
45.
Vem är den roligaste människan du känner? Jadu, det var en bra fråga. Många får mig att skratta
46.
Välj ett ärr på din kropp? Baksidan av låret
47.
Vad har du för ringsignal? Någon som fanns i mobilen
48.
Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Nej, tror inte det
49.
Flirtar du mycket? Inte direkt
50.
Vart togs din profilbild? Vet inte vilken jag har på bloggen? hiih Troligtvis en festbild
51.
Kan du byta olja på bilen? Har inte provat
52.
Har du fått fortkörningsböter? Nej, vill inte ha nån heller
53.
Vilken var den senaste bok du läste? Läser sällan böcker, tänkte jag skulle börja nu när jag lagt all kurslitteratur bakom mig
54.
Läser du dagstidningen? Ibland
55.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56.
Dansar du i bilen? Nej
57.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
58.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer
59.
När var du i kyrkan senast? 15de Januari när jag tog examen

60. Är du nöjd med din kropp? Rätt så, jobbar på det

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag är inte gift. Men hoppas jag kommer bli

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Frida, Pauline, Fia. Har många jag tyvärr inte träffar så ofta pga flytt, plugg och jobb. Har varit ifrån vännerna i Malmö länge och nu är jag ifrån Krstad vännerna.

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Frida och Pauline (och resten i Krstad), saknar tiden i krstad.
64.
Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Ja, jag hoppas det!

Jag utmanar Banne, Fia, Sara, Pauline, Annika H, Korn, Lillis, Viktor, Jenny och Marlena

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-04-21 14:45:54

aaw va glad ja blev att läsa fråga 62&63 :) kommer nog inte göra listan i o me ja har bloggpaus men du hade lätt varit me på 62&63 :P

Fastän du e ifrån oss så glömmer vi inte bort dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela