Sofie

depp

Publicerad 2009-08-10 20:50:37 i Allmänt

usch, jag är allmänt deppig idag. Mår inte helt bra och har bara segat idag. Det gör att jag känner mig kass, har inte gjort ett vettigt handtag. Vet att jag ska vila när jag är sjuk, jag vill ju inte bli sämre. Men känner mig ändå lite depp.
Jag kan inte sätta ord på varför? Man kan inte alltid vara på topp...
Tänker på allt som är mindre positivt i mitt liv förtillfället.. Grubblar och finner inga svar...
Får hoppas att allt för med sig nått bra...
Vill veta hur framtiden blir...

Jag vet att jag är töntig... men några sånna här dagar ploppar fram ibland. Nä, nu måste jag tänka på allt bra jag har istället! Inte alla som har ett jobb, en egen lägenhet med massa möbler, kläder, mat osv. En familj, vänner, pojkvän
Så jag ska verkligen inte klaga.... Men jag kan inte alltid vara på topp... Ändå man mår mkt bättre då
Jag ska till jobb på Onsdag, hoppas jag! Då gör jag iallafall lite nytta... Då degar jag inte hela dagen och då känner mig mindre meningslös.

BLÄÄÄ!! Blää och bläääää.... Ge mig motivation...
Det är egentligen inte så deppigt, har bara inte nån motivation och ork + att halsen gör ont... Då blir saker blä.. hihih

Ska sluta klaga nu, inte skoj för er att läsa detta... Hoppas nästa inlägg blir mer positivt. Får tänka på något roligt och värdefullt!

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2009-08-11 07:32:00

Jag vet precis hur du menar.. kände så i förra veckan :( Började jobba igår, ville bara va ledig längre. Hoppas det blir bättre snart! Puss

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-11 20:22:16

Hoppas du blir bättre snart sofie... Och på LÖRDAG ska vi ha kul och lyssna på Måns & Magaluf hoppas jag =) Krya på dig! Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela