Sofie

Vill ha helg nu!!!

Publicerad 2009-08-13 21:32:40 i Allmänt

Nu vill jag ha helg!! Imorgon ska jag och Banne köra upp till Johan!! Vi ska käka kräftor och kolla film!
Bara ta det lugnt och hålla helg! På lördag ska vi vara med Johan, vet inte än vad vi ska göra? Käka nått gott iaf, kanske spela minigolf? gå på stan? visa Banne lite av Blekinge iaf hihih...
På kvällen ska jag och syrran åka in till Kristianstad och festa med tjejerna! Ska bli riktigt skoj, en del av tjejerna är samlade!! Dock fattas några, det e svårt att hitta när nån dag som passar alla. Vi ska dricka gott, prata och sedan ska vi se Måns Zelmerlöv på Banken! Wiihooo! Ska bli trevligt!

 Dessa tjejer ska jag träffa och Carro som kommer på nästa bild. Även syrran längre ner! hihi




LÄNGTAR!!!


För övrigt är det bättre med mig nu, lite snuva och så kvar... Skönt! Idag gick jag in på min avdelning, har varit på en annan mer avlägsen avdelning nu i två veckor.. Jag träffade ett av "mina barn" idag. Hon blev jätte glad och skrek Soffiiiie och sken i hela ansiktet! De är såå söta! Då blir jag glad! :)


Imorgon ska jag träffa min sweety igen!! Wiihooooo!! Jag blir glad då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela