Sofie

Ändring

Publicerad 2009-12-18 19:04:14 i Allmänt

Ändring i planeringen... Ikvällen ska spenderas med mina tjejkompisar i Krstad!!!
Party och massa snack, I Love.
Egentligen skulle jag och Johan åkt till Tivoli på julmarknaden. Men av olika anledningar blev det inte såå.
Så denna kväll tillbringas denna kväll i goda vännerslag!!!

Sista jobb dagen med mina ena kollega och sista dagen me några av barnen...
Ledsamt...Fick en fin blomma och fina kort frn mina små inskolningskillar.. sweet.
kommer kännas konstigt....Snyft...
Ändå ett helt år som vi delat... Stress, skratt, hittat lösningar, minnen, utveckling o masssa....


Massor av snö och barnen har åkt pulka... Myyyyys!
Vitt och ljust överallt :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela