Sofie

julshopping

Publicerad 2009-12-05 15:47:44 i Allmänt

Varför är jag alltid pigg och sugen på att gå upp på helgen, när jag kan ligga kvar och sova om jag vill.
Mitt iveckan är jag alltid dundertrött när klockan ringer och vill inget annat än att ligga kvar.... Sover nästan lika många timmar ändå..:)

Igår hade jag, syrran och pappa en myskväll. Vi åt god mat som syrran gjort: biff med bakpotatis. Sedan såg vi idol. Shiiit otippat. Jag tycker alla tre är väldigt bra... Calle gjorde bra ifrån sig, roligt att det inte blev som alla tippat... Erik och Calle i final på Fredag.

Redan klockan 10 idag cyklade jag till stan. Har fått shoppat lite julklappar bla till syrran, mig själv (från Mamma) och till Mammi. Hoppas det blir bra. Det är svårt med julklappar.. Vill att det ska bli bra och passa, samtidigt som det ska vara en överraskning :) hihi
Ikväll ska jag träffa mina gymnasietjejer!! Ellinor har flyttat och vi ska hem och se hennes nya lägenhet!
Det ska bli trevligt!!!

Ska göra mig klar nu, sen hem till Syrran och Andy och äta.
Mamma är i Tyskland denna helgen, hoppas du har det skönt där borta!!!  :)

Trevlig helg...

Saknar ju Johan ♥ , men kan ju inte ses varje helg. Måste ha tid för lite annat också...

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-12-15 01:57:47

Du skall bara veta hur trevlig vi hade i Tyskland.Dock blev jag och din mamma lite förvirrade över vem som gått till final och inte av dina sms..... =)

Men till sist fick vi kläm på det!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela