Sofie

snööö

Publicerad 2009-12-16 19:58:53 i Allmänt

Snön faller ner.. Tråkigt att det bara blir slask och blött.
Brr, kylan kom helt plötsligt.. Har inte riktigt vant mig än.
Det för ju med sig hosta och snuva.. Jag har en jobbig hosta som inte ger med sig.
Riktig rethosta...
Sen blir det inte bättre att alla barnen är dunderförkylda och nyser rakt ut...
Jag har en galen pojkvän, han använder fortfarande sin sommarjacka... Störd, jag vet.. haha Undra om han ska ha sin vinterjacka tills Juli :) hahah

Annars är det bra med mig.. Jag är inne på mina sista dagar på mitt nuvarande jobb...
Blandade känslor. Har nog inte riktigt förstått det riktigt... Stor förändring som väntar...
Jag har fått ett par jätte fina örhängen av mina kolleger. Guld och kristaller! Jätte fina!
Får tänka på mitt första jobb och mina första kolleger när jag har dem på mig!


Nu är det Bonde!!! Jippie! Tråkigt att alla mina favorit program slutar nu. Idol, Bonde, ensam mamma söker, efterlyst osv. Men det kommer väl andra bra program.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-16 22:01:04

Du kanske ska köpa en jacka till galningen i julklapp?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela