Sofie

Alla ♥-sdag

Publicerad 2009-02-16 19:28:45 i Allmänt

I Lördags var det alla hjärtansdag. Vi firade pappas födelsedag då istället för i Fredags.
Jag och syrran började med att köra ett 75minuters jympapass på förmiddagen.
Sedan hämtade jag och pappa min tvbänk på Ilva. Nu står den här hemma i lägenheten och väntar på att flytta in i den nya lyan!
Vi firade pappas födelsedag genom att bowla på big bowl och att äta på El patio. Det var riktigt kul att bowla, det var längesen jag gjorde det. Jag gjorde 2 stike och några spärrar.. Så helt usel var jag inte... hihih
Varför bowlar man inte oftare med några vänner? det är riktigt skoj!! borde göra det oftare!
Maten på restaurangen var också god! Mums! det var himla trevligt. Det var ett mysigt födelsedags och alla hjärtansdagsfirande!!
Hoppas ni hade en trevlig alla hjärtansdag. Några vänner i Krstad var på singelfest, där jag egentligen skulle varit. Vi får fixa en annan fest snart!!!

På söndagen kom min faster, hennes man och farmor hit för att fira pappa lite. Vi åt smörgåstårta! mums!
Får träna bort det denna veckan!

Stängning idag... Vi var färre barn idag. Några är lediga och några sjuka.
Sportlov för många denna vecka.. det var längesen man hade det... Finns inte i högskolans värld och inte i arbetsvärlden... hihihi
Det är roligt för barnen är det är snö nu när de har lov, men jag vill gärna ha lite sol! Då blir man piggare och gladare!
GE MIG!!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-02-16 19:34:17

vi får bowla någon gång :D

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-02-16 19:34:19

vi får bowla någon gång :D

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-02-17 19:30:24

Låter som du hade en toppendag/kväll....=)

Kram Marlena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela