Sofie

Är starkare än man tror...

Publicerad 2009-02-18 21:17:11 i Allmänt

Idag har det varit riktigt kallt.. Mycket snö ute men solen har visat sig vilket är väldigt skönt!
Vi gick och matade änderna med barnen. Dirket när vi kommer till dammen så vet änderna vad som gäller. De springer upp till oss. Det var skönt väder, tack vare solen!

Annars har jag tränat medeljympa idag. Blir stykreträning imorgon med syrran och kanske mamma?

Länkar här till en blogg som ni borde läsa. http://singelpappa.blogg.se/
När jag hade praktik i höstas fick jag höra om en lärare där som hade mist sin dotter och sitt barnbarn i en trafikolycka. Så hemskt. Ett tag har jag följt denna blogg, det är Pappan/mannen till de drabbade som berättar Han har en dotter vid liv, han skriver om deras liv och saknaden efter Saga och Mamman.
Usch, man måste ta vara på livet och sina nära. När som helst kan det vända... Pappan i bloggen är verkligen stark, hur sjutton orkar han???

På lördag blir det Krstad. Saras 25årsdag ska firas!! Ska bli trevligt att ses, ett tag sen nu...

Morgondagen bjuder på jobb, sen träning och ikea hoppas jag!

Jag slutar sent varje dag. När jag har flyttat undrar jag hur jag ska få ihop allt. När ska jag hinna/orka handla mat? Vill helst använda cyklen så mkt som möjligt. Tänkte ta träningen i samband med hemfärd från jobbet..
Jaja, det löser väl sig. Får pussla... åka med mamma när hon handlar hihihih :)

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-02-18 21:43:24

Du man kommer snabbt in i vardagen och hittar lösningar på det mesta....=)Till sist går allt på rutin....Hihihihihi...

Kram

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-19 14:48:49

Tjohoooo!!!! Ses på Lördag!!! puzz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela