Sofie

Fest och Kalmartripp

Publicerad 2009-02-23 22:09:17 i Allmänt

Festen i Krstad var mkt trevlig.. Det bjöds på god mat, sång, god dryck, lek, dans, trevligt sällskap, mycket prat osv.
Tack Sara, Håkan och moster Stina för en trevlig fest!
Vid ett begav vi oss till Grand för att dansa loss lite. Fy sjutton vad det snöade... Där var skit mkt snö.

det var även trevligt på Grand, skoj att träffa alla Krstad tjejerna igen.
Natten bjöd inte på så mkt sömn, så var lite trött igår. Vi åt fyra små rätter och pratade. sen var det dags för mig att åka söderut igen.

Fia och jag håller på att boka resa till Kalmar. Ska hälsa på Viktor tänkte vi. Längesen jag och fia träffades och även längesen jag träffade Vicke. Så det är på tiden nu!

Nu tryckte Fia på bokningsknappen! hihih Vicke, nu finns det ingen återvändo! Ska bli trevlans!!
13-15 Mars blir det. Vår egen lilla roadtripp!!

Idag har jag varit på personalkonferens efter jobbet, kom hem 19.30. Så det blir sängen nu...

Allt för mig, har som sagt inte gjort så mkt mer än jobbet idag... Hoppas ni haft en bra dag! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela