Sofie

Helg i Krstad

Publicerad 2009-02-03 20:04:17 i Allmänt

Lördag till Söndag var jag i Krstad. Jag och Pauline tog en runda på stan. Jag köpte ett linne från MQ på rea.
Vi träffade även Mia på stan, trevligt att snacka lite! Få lite uppdatering om vad som händer..
Eftermiddagen spenderades hos Frida, snackade en massa!
Skoj att träffa flickorna igen!!

Jag och Pauline lagade tacos sen åkte vi till Carro, där förfesten ägde rum.
Vi var på Banken, träffade även andra bekanta som Martin och Johan! Alltid lika trevligt!

Det kändes konstigt att gå över gården på campus, det var tänt i min gamla lägenhet... Snart får jag min andra lägenhet, hoppas jag kommer trivas bra i den.

Var även hos Johanna och hämtade min tv...
Hann träffa en del vänner ihelgen! NICE!!

På Måndag bär det av till Krstad för att ha opponering. Längtar inte direkt, men det måste göras. Så denna veckan blir de jobb och plugg. Ska sätta mig in i deras uppsats..

Idag har jag varit på IKEA med mamma. Jag hittade en fin säng, kanske köper den sen? Ska även kolla lite mer på köksbord och lite annat smått och gott. Men måste dit och mäta så jag vet vad jag kan ha. Ska förnyas lite, roligt!!!


Jag vill ha värme och ljusare mornar...

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-02-03 23:52:58

du kommer säkert trivas som en fisk i vatten i den nya lägenheten :) OH IKEA, jag vill också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela