Sofie

Möbler

Publicerad 2009-02-11 20:01:18 i Allmänt

Det har varit massa snö i Malmö idag. Barnen gillade det och vi var ute hela förmiddagen. De små ramlade hela tiden, hiihih.. Jag fick jobba över och stänga idag igen.. Får lite komp iaf!

Tänkte lägga in bilder på tvbänken jag kanske ska köpa och på köksstolarna.
Köksbordet och sängen finns det inte bilder på.
Får se om det blir dessa möbler, det ser ut så just nu iaf.
Jag vill ha nått lite annorlunda och fint.

 (Bild: ilva)
Här är tvbänken. Det kanske blir ljust med vitt, när jag har beige soffa. Men jag ska ha färgade gardiner, lampor, kuddar osv. Det blir nog bra.. Kan glömma mitt playstation lite diskret där i hålet, hihih...

 (Bild: ilva)
(Stolsryggen är av skinn)
Jag har provsuttit en massa stolar, men de har varit hårda. Fastnade för denna varianten. Enkel, stilren och skön.
Den går att snurra och "gunga" lite på, så den är inte så hård och stel som vissa andra.
Hoppas de blir bra och att det passar till lyan. Det är svårt att föreställa sig det, när man inte sett det på plats.
Men tror det blir bra..

Vad tycker du om möblerna?

Jag ska även köpa ett vitt köksbord och en dubbelsäng. Det får nog bli så att jag väntar med soffbord.
Har inte hittat nått som känns riktigt bra än...
Sen ska jag även köpa lite roliga vaser och annat som piffar till!! Det är skoj!!!!

Måndagen den 2 Mars får jag nycklarna...

Sen blir det tyvärr ändrade planer ihelgen. Egentligen skulle vi firat pappa på fredag och jag skulle åkt till Krstad på singelfest på lördag. Men nu kommer pappa inte hem förrän på lördagen, jag vill fira hans födelsedag, så får nog tyvärr skippa Krstad... Tråkigt men sant... Har inte bestämt helt 100 än, men vill fira lilla Pappi också...


Om jag fortfarande hade pluggat så hade jag garanterat varit på kåren ikväll.. hihi Men så är inte fallet nu....

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-02-14 09:49:47

Vad fiina möbler!

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-02-17 19:32:04

Jättesnygga möbler du.Du kommer säkert att få dte superfint i den nya lyan....=)

Kram Marlena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela