Sofie

Motivationen, var är duuuu??

Publicerad 2009-02-24 21:57:46 i Allmänt

Idag är det fettisdagen, men ingen semla för mig inte.. Jag gillar inte tårtor, kakor o sånt. Det är inte bra med extra kalorier så mitt i veckan. Sånt får man äta till helgen! hihihi

Jag har ingen direkt motivation till att träna nu... När jag väl är där och efteråt känns det bra, och jag är nöjd. Jag måste komma över den trösklen.. Har ju alltid tränat förr..  Var har den Sofie tagit vägen?
Tur att jag har syrran som hänger med mig, annars hade det nog varit ännu segare.. JAG MÅSTE!!!

Idag har vi iaf kört ett jympapass. Ska till gymmet imorgon. jag måste, måste måååååste!!!!

Hoppas jag spenderar lite mer tid där borta sen när jag har flyttat. Då har jag ingen där hemma som väntar på mig, kan lika gärna svettas och plåga mig lite!
Man mår mkt bättre av träning, träffar massa människor och känner sig nöjd. Bara massa positva saker egentligen. men hur mkt lockar inte soffan? :) hihiih

Hoppas jag finner motivation!!   Jag mår så mkt bättre när jag tränar! Känner inte mig så himla sunkig och slö! hihi

Marlena, vi får snart prova på boxpasset... Plågas och svettas lite, hiihih

Jag får mina nycklar på Måndag!! Wiihoo!!! Imorgon ska jag öppna, så snart väntar sängen. Börjar 6.15, mindre skoj!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-02-25 20:46:11

Ja Sofie...Så fort min förkylning gett med sig ordentligt så är dte DU och JAG och ett Kibox-pass....Ser fram emot det!!!=)

Vad roligt att du får nycklarna snart!!!!=)Alltid lika roligt!Själv letar jag liet nya möbler men har ingen brådska det får se ut som det gör här så länge...=)Visst stör det mig lite men men....=)

Karm kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela