Sofie

Opponering

Publicerad 2009-02-10 20:23:22 i Allmänt

I Söndags körde jag till Frida. Vi förberedde inför Måndagens opponering. Vi kollade även på film sen somnade vi, vi var dunder trötta.
Vår examinator var väldigt hård, fick lite att ändra. Det som vi lärt oss genom hela utbildningen var tydligen fel?... Så nu får vi ändra det. Det dumma är att man måste göra det efter en viss lärare, för att de bedömmer olika. Att de aldrig kan lära ut samma saker så man vet hur det ska fungera...
När vi skulle opponera så dök inte den examinatorn upp, så det blev inte av. Lagom irriterad för jag har kört upp, tagit semester och frida och jag förberdde hela kvällen innan...
Nu vill de att jag ska komma upp på Torsdag. Jag kommer inte ta en semesterdag till från jobbet, när jag inte gjort något fel. Jag måste bli bedömd, men jag tänker inte ta mig upp igen... Är lagom irriterad. Ville bara ha det över nu, men NÄ...
Alltid massa klydd, jäkla högskola...

Jag har tittat på lite möbler nu ikväll. Jag tror jag har bestämt mig för säng, köksbord och stolar och tvbänk. Jag får nog vänta med soffbord. Mitt är sååå tråkigt och vanligt, men det får funka ett tag till. När jag hittar nått fint så får det gamla bytas ut.
Jag vill bara ha mina möbler och lägenhet nu, det är roligt att inreda! Hoppas det blir fint och bra!!!

Tjejer i Krstad: Snart får ni komma ner och göra Malmö!! Vi har pratat om det så länge nu, och nu har jag egen lya. Så då kan ni komma. Har varit lite svårt att pricka in när familjen är borta och sovplatser har inte löst sig.. Men snaaart!!!

Imorgon ska jag jobba över, några av mina kolleger är sjuka.. Jag väntar bara på min tur att få feber osv... BLÄ!

I veckan ska jag ringa frissan, hon som har min lägenhet, jobba, fira pappa, kolla möbler, träna, beställa möbler?, fira pappas födelsedag, singelfest på alla hjärtansdag osv...
Det är svårt att hinna med så mkt, när man slutar 17-18 på kvällen... Prioritera och pussla för fullt!!

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2009-02-10 22:16:22

Möl är alltid fuk ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela