Sofie

Snöööööö

Publicerad 2009-02-20 21:56:19 i Allmänt

Då var ännu en jobbevecka slut. Igår och idag har jag åkt pulka med barnen. Jag passade på att åka lite jag också! hihih
Frågade om barnen ville åka med mig, det ville dem! Wiihooo! Jag minns när jag och syrran åkte på bulltofta när vi var små. Någon gång gick vi även själva bort till den lilla backen vid konsum och åkte. Mys!
Roligt att barnen får uppleva massa snö, speciellt nu när det är sportlov.

Men nu vill jag inte ha mer snö för jag ska köra till Krstad imorgon. Vill ha bra och snöfria vägar!!
Om någon vet hur motorvägen är så skriv gärna och berätta!!!

Så imorgon ska Sara och Håkan firas!!! Hoppas jag kommer dit bara!
Frida och jag måste också plugga lite...

Idag har jag varit på ikea och köpt en fåtölj till lägenheten. Även den är här uppe hos mamma och väntar, hihih...
Stackars dem, de har min tvbänk, fåtölj och tv här. Även kläder och allt annat jag har här.. Men snart är det dags för flytt.

Idag hade vi 5 av 15 barn på min avdelning. Helt sjukt.. Många lediga och några sjuka. De var nästan för lite att göra idag. Men skönt att kunna ta det lite lugnt ibland.

Mys-tvkväll i soffan!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-02-21 13:46:24

Ja det gick ju bra o köra. Det känns som ett zigenarhem här.... Ha en trevlig kväll hos Sara!!

Kram Mamma.

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-02-22 19:50:05

Ja mor din blir nog glad att bli av med alla dina saker....=)

Hoppas att du hade en bra helg....

Kram

Postat av: Liza

Publicerad 2009-02-22 22:12:13

hej gumman...

ja de får vi göra..de va längesedan vi träffades.. hur har du de med tid i veckan eller i nästa helg?

japp, jag flyttar den 28mars till caroli...

vart ska du bo någonstans???



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela