Sofie

2009

Publicerad 2009-01-02 19:31:35 i Allmänt

Jaha, då var det ett nytt år nu... Nya utmaningar, med och motgångar...
Hoppas att 2009 blir bra! 2009 är ju året, eller hur Pauline:) hihi

Jag tog det lugnt på nyårsafton, det var skönt. Skönt att inte starta det nya året med en hemsk bakfylla.. hahahah

Idag har jag och syrran varit iväg en massa ärenden. Har köpt present till Mamma som fyller år på söndag. Var även istan och handlade lite på rean. Mormor hann vi också hälsa på!!!
Imorgon är det ett helt år sedan vi åkte till Egypten.. Sjukt vad tiden går. Den resan var wounderful. Vill iväg igen.. Men kan tyvärr inte detta året. Har massor i skolan nu, det sista innan examen.
Förresten den 15/1 tar jag examen! Sinnes..

Blir nog soffan för min del ikväll...
Trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela