Sofie

Bombnedslag

Publicerad 2009-01-08 18:31:37 i Allmänt

Jäklar vad rörigt det är i min lägenhet nu. Jag började tömma i köket, måste spara några glas och tallrikar. Flyttar inte riktigt än ju... Sen övergick jag till byrån... Har tagit lite här och där, fick även tag i en låda ovanför garderoben... Har packat saker lite överallt, så nu är här en himla röra...
I lådan hittade jag massa roliga saker... Varför sparar man på så mycket skit???
Jag hittade min gamla filofax från högstadiet. Massa gamla foto, dikter och annat skit i den. Hittade mitt gameboy med mitt älskade super mario spel!!! Jag älskade det.. Satte på det och spelade lite, men batteriet la av.. snyft...
Så många timmar jag har spelat det...Man ser ju knappt gubben så mörk displayen är! Det är annat än xbox idag. hihi
Jag hittade matchbiljetten när MFF vann SMguld 2004.. Varför har jag sparat den? haha Den var helt gul...

Måste ta mig i kragen och slänga en massa skit jag samlat på mig...
Jag gör allt för att slippa läsa den tråkiga boken! hihih

 Nu ska jag se Unga mödrar, sen får jag nog ta undan på golvet.. Där är saker överallt..
Syster min kommer ju upp hit imorgon och ska umgås med mig ihelgen!!! Wihooo!
Hon kan ju inte snubbla in, så får ta tag i det! :)

Kommentarer

Postat av: Dreadlocks babe

Publicerad 2009-01-10 07:42:43

haha.,, gumman ja e likadan.. ja sparar alltid allt skit som man hare samlat på sig..likadant med kläder.. har en tendens att spara för att ja kommer o använda de senare... typiskt...



Ha en underbar helg..

PUSSIS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela