Sofie

Har blivit med lägenhet :)

Publicerad 2009-01-28 21:17:18 i Allmänt

Det var ett tag sen jag skrev, men har knappt nån tid känns det som..
Det är långa dagar på jobb, är helt slut när jag kommer hem.. Igår somnade jag nog redan 19.30, var helt slut. hihi
Men det kan jag inte göra varje dag.
Det har tyvärr inte blivit mer träning, jag har ägnat fritiden åt att besöka mormor, vara på arbetsplatsträff, flytta och skriva papper på lägenheten.

Så igår blev lägenheten min! Hoppas det blir bra, iaf ett tag framöver. Kommer nog vara helt slut när jag kommer hem från jobb och träning, så somnar nog i soffan:) Men jag hoppas jag trivs!! Kommer nog kännas konstigt nu när jag har bott hemma ett tag och i kstad har jag haft vännerna nära, har träffat dem nästan varje dag. Det kommer jag inte orka nu.
För er som undrar så är det en tvåa på 57kvadrat i Malmö, området heter Kirseberg.. Det ligger på det hållet där jag är uppväxt och där jag vill bo. Nära jobb, familjen och träning.

I lördags flyttade vi ner alla mina saker, så nu är lägenheten städad och tom. Sa hejdå till min lilla lya. hih
Tack så mkt Mamma, Syrran, Martin och Andy. Det gick bra, skönt att ha allt på samma ställe här nere nu..
Sa även förväl till Pauline, som kom och pratade lite. Men vi kommer ses ändå vännen, kommer bli tomt utan mina vänner...

Ikväll har jag varit på arbetsplatsträff, har diskuterat lite... Så snart blir det sängen, har varit en lång dag.. Stängning imorgon, sen är det Fredag igen.. Shiiiit vad veckorna går fort.

För övrigt trivs jag på jobbet. det är mkt nytt och långa dagar men kollegerna är bra, barnen är goa och det fungerar bra..
Bara jag är uppe ur sängen på morgonen så är det lugnt..

Blir nog ingen träning denna vecka, bläää.. Måste komma igång!! Det var roligt i torsdags. Jag vill inte träna för sent heller. Igår skrev jag papper på lägenheten, idag var det möte på jobbet, imorgon stängning...

Det gäller att pussla ihop och prioritera, ska cykla imorgon iaf! alltid något..:)

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2009-01-29 18:59:58

Nämen ska du bo här i våra trakter! Var på Kirseberg ligger lägenheten? Så skönt att du äntligen fått nånstans att bo! Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela