Sofie

Packar och fixar

Publicerad 2009-01-17 18:51:45 i Allmänt

Idag har jag packat och fixat här i lyan.. Lagom tråkigt, men snart är det slut...
Fan vad man har grejer, hur mkt som helst som ska läggas i kartonger..
I och med att mina saker ska magasineras så är det en del jag måste ha hemma hos Mamma. Det måste jag lägga försig, jobbsaker och annat... Lite klydd, men hoppas jag snart får packa upp allt i en fin lägenhet...

Ska titta på en lägenhet på Måndag och en på Torsdag. Får se om någon av dem faller mig i smak.

Puh, nu ska jag ta tag i resten..Sen får jag vila lite i soffan och se körslaget...
Så som jag lämnar lägenheten imorgon, så kommer det se ut när vi kommer hit och flyttlasset ska gå.. Så måste fixa så det mesta är klart.. Är ju inte här i veckan för då ska jag jobba. Det känns konstigt att säga det, hiihih...

Annars har jag träffat Johanna lite idag, varit ute och gått och snackat.. Trevligt, var ett tag sen vi sågs...

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-01-17 20:45:52

jo vi kommer ses ofta :) jo de skulle man gjort men lite sent påtänkt nu :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela