Sofie

Spontankväll

Publicerad 2009-01-06 20:47:22 i Allmänt

Ja, då var jag tillbaka i Kristianstad igen.
Igårkväll satt jag och pratade med Frida på msn. Vi pratade om att sticka till Banken och ta en öl. Jag var väldigt seg, satt i morgonrock och kylan ute lockade inte...
Men tillslut bestämde vi oss för att åka ner och snacka lite. Längesen vi sågs nu ju.
När vi kom dit satt Martin och Mange där, som inte skulle dit. Även Johan skulle inte dit, men kom ändå!!
Det var en trevlig kväll. Umgicks och drack några öl!
En mycket trevlig spontankväll.
Ännu en pluggfri dag... Dumma Sofie.
Jag har NOLL motivation. Har en redovisning imorgon, men den har jag gjort!
Sen ska jag läsa två böcker till fredagens examination. Ska krypa ner under täcket och öppna den ena iaf.

Jag längtar till Fredag. Då ska jag och några vänner fira vår examen! Ska ut och äta och umgås!
Helt sjukt att vi snart är färdiga, har inte förstått det riktigt än...Vi är duktiga vi!!!

nu väntar soffan, täcket och den tråkiga jäkla boken.... VILL INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela