Sofie

En ny tripp...

Publicerad 2009-07-21 23:03:00 i Allmänt

Imorgon åker jag på en ny tripp till Blekinge. Ja jäklar vad jag åker omkring..hihih
Jag ska ju upp och hälsa på min pojkvän, får passa på nu när jag är ledig. På Måndag börjar jobbet och vardagen igen.
Vill ju umgås med honom så mkt som möjligt, så får passa på nu..
På Lördag ska vi se Ugglas revy i Karlshamn, annars har vi inga direkta planer. Får se vad som händer.
Jo på torsdag ska jag förhoppningsvis träffa Annika och Wille. Längesen nu. Fick ändrade planer denna veckan, så får passa på nu när jag har tid..


Annars har jag varit iväg lite ärenden med Mamma. Faster och hennes man var hos oss en runda igår, det var trevligt.
Idag har jag varit hos Farmor och på entre en runda! Köpte en top på rea! En från MQ!
Har även tränat ett jympa pass. Gör små framsteg nu.. Blir mer träning när jobbet drar igång och det blir som vanligt igen.

Får se om jag bloggar lite uppe hos Johan, han jobbar ju om dagarna så kanske skriver några inlägg:)

Får ta vara på de sista dagarna nu innan jobbet drar igång igen...

Kommentarer

Postat av: lillis

Publicerad 2009-07-24 11:20:58

Taack Fiia :) äntligen har jag också skaffat körkort ;) hoppas du har mysigt uppe hos din påg!! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela