Sofie

hos Johan!!!

Publicerad 2009-07-24 13:11:10 i Allmänt

Nu är jag uppe hos Johan! Jag körde upp i Onsdags. Då lagade vi tacos sen såg vi på film! Mys att äntligen få ses!!
Igår körde jag in till Kristianstad för att träffa Annika och hennes son Wille. Han har blivit 5år nu! Stor påg! Vi lekte lite i tivoliparken och lunchade. Riktitg skoj att ses, ett tag sen nu...
Sedan körde jag inom Ekohallen i Fjälkinge. De sålde ut sån Weet kräm. Som man ska duscha av, så försvinner håren. Undra om det funkar. Ska prova det sen en dag... Johan kom inte hem förrän 22 igår, så jag fick roa mig själv.

Nu är han och jobbar, jag har slöat, ska nog ta en tur på stan. I eftermiddag funderar vi på att spela minigolf. Får se hur vädret är. Får se om jag vinner en tredjegång eller om han får vinna för engångsskull.. hahah
Ikväll ska vi nog grilla hos hans föräldrar.
Första gången Johan var hos mig så sa han att han har en kusin från Mora som jobbar på en förskola i Malmö. Så visade det sig att jag jobbar med hans kusin! Världen är verkligen liten. Så nu är kusinens föräldrar hos Johans föräldrar så vi ska dit och grilla med dem ikväll.
Dagarna går fort nu när jag äntligen är här uppe... Snart börjar jobbet och vardagen igen...
Suck... Men ska bli roligt att träffa barnen igen!!

Trevlig helg!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-24 15:12:06

Njut av dina sista lediga dagar och hoppas det blir en mysig grillkväll med Johans familj! Vi får snart dra ihop något skoj för jag vill träffa er snart igen... =) ha de så bra nu! Puss Kram

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-26 00:59:20

Hej

Vad sägs om malmö festivalen 15-16 augusti?

Jag är ledig då iallafall....

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela