Sofie

Kristianstaddagarna

Publicerad 2009-07-07 14:50:53 i Allmänt

Igår kväll körde jag och Johan in till Kristianstad där vi mötte upp Pauline, Frida, Madde, Christian och Alex. Vid 20tiden begav vi oss ner till stan och Rix Fm festivalen. Där var riktigt mkt folk och härlig stämning.
Dock var jag inte helt på topp, förkyldningen är BLÄÄÄ...
Läste på Kristianstadbladet att några hade köat vid scenen redan på förmiddagen. Vi fick iaf en skymt av Ola och EMD!!!
Även Star Pilotes, Style, Velvet, Kim och Janet sjöng.
Det var trevligt att träffa tjejerna igen:) Längesen nu ju.. Hoppas jag mår bättre imorgon, för då vankas det lite fest!



Bild från Krstadbladet.
Massor med människor och de har inte ens fått med scenen. Många som inte syns på bilden :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-07 21:18:59

Japp, imorgon är det fest mina sköna damer ;)) Ska bli skitkul att ses, hörs imorgon och bestämme mer dår. Puss Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela