Sofie

Semester

Publicerad 2009-07-15 12:05:02 i Allmänt

Det är så skönt att kunna sova ut. Sitta framför datan och sega hela förmiddagen.
Äta frukost i lugn och ro, lyssna på musik
och bara ta det lugnt...
Göra det som lockar :) Riktigt gytt...

Igår var jag, mamma och banne en runda på entre. Sedan tvättade jag.
Sedan såg jag Mjällby-Åtvidaberg på tvn. Johans kära Mjällby vann! De var duktiga!
Ja, Johan, vi hejjade också på dem!!


Idag ska vi ta ut mormor på en liten utflykt. Hon blir så glad då!
Sedan ikväll ska jag och syrran svettas på träningen!

Livet är verkligen orättvist. Varför kallar döden på vissa? ofrivilligt tidigt.
Vad beror det på att vissa lyckas hålla sig undan?
Vissa missbrukar livet och de klarar sig? Vad är koden till livet?
Orättvist, Ödet?   Hemskt är det iaf.
Ofrivilligt få lämna allt som finns här... Usch, så hemskt.

Ta vara på tiden med nära och kära... Det kan vända, tyvärr....

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-07-16 12:20:07

Jag tror inte att vi kan styra när det är dags för oss att lämna detta ställe gumman. Det enda vi kan göra är att kämpa för att få vara kvar. Ibland räcker det, ibland inte... tyvärr är det en del av resan! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela