Sofie

Vänner :)

Publicerad 2009-07-19 11:41:04 i Allmänt

I Fredags var jag och fikade på Gökboet på Lilla Torg med Jannice och Jonte. Det var riktigt roligt att ses igen. Var ett tag sen, men det får vi ändra på nu. Vi umgicks mkt förr så det blev många roliga minnen vi pratade om.. Alltid lika skoj!:)

Några gamla bilder på mig, jonte och jannis.

          hihih Längesen :)


Efter fikan var jag och mamma en runda på sjöbomarknad. Jag köpte nya strumpor med mönster på.
Annars var där inget skoj... Men roligt att gå en runda och kika och äta langos! Marknad och Langos tillhör sommaren.

Igår var jag allmänt trött och seg hela dagen. Vet inte vad det beror på? :(
På kvällen var Jag, Bini och Emelie på Fridays på Lilla torg. Ett tag sen vi sågs också. Alltid lika kul att prata och umgås!
Vi åt och drack gott. Blev bland annat en strawberry daiqiur och en moquito  (Vet inte hur de drinkarna stavas)
Det var himla gott och trevligt!! Vi gick sen en runda till gamla Escape, nya Happy Bar där vi mötte Eksten och hans två kompisar. Kul att snacka en stund, men stället och folket där var väldigt underliga. Så vi åkte hem sen...
Ytterliggare en trevlig kompis dag:)

Skoj att kolla på gamla bilder. Här kommer några gamla på oss tre.

       

Nu kommer Mamma snart hit, ska städa lite här och så...
Idag kommer Johan hem från festivalen :) Kan prata i telefon som vanligt igen...
Hoppas vi kan ses nästa helg, jobbigt när det går för lång tid...

Kommentarer

Postat av: Jannice

Publicerad 2009-07-20 16:10:16

Hahaha!! Söta vi va då!

Postat av: lillis

Publicerad 2009-07-24 11:23:15

ihhh.. gammla biiilder. jontis e blondiiin! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela