Sofie

Drömmer mig bort... Lååååångt bort...

Publicerad 2009-06-09 22:09:38 i Allmänt

Nu vill jag ha sommar, sol och semester.
Sitter och letar resor med Pauline. Vi vill iväg utomlands i sommar.
Sol, bad och party! Sååå underbart. Drömmer mig bort nu...
Sitter och funderar hur jag ska hinna med allt i sommar. Allt som jag vill göra.
Ska upp på Krstaddagarna
Ronneby och Digiloo
Kalmartripp med Pauline
Poolparty i Kabusa
Göra klart skit-uppsatsen
Utomlands?
Träffa alla vännernaaaaa, som man inte hinner träffa när jobb och vardagen är i gång.
Liseberg måste vi till detta året med
Hälsa på Jenny, Sebbe och Thyra
mm...
Hade gärna åkt en weekend till London el Sthlm också.. jaja,hur ska jag hinna? :)

Jaja, hinner inte allt på tre veckor, får ta några helger senare också.
Man vill göra så mkt på sommaren, blir glad av sommar och sol!!

Förväntningarna är höga, längtar sååå!!


Har varit på jobbet till 20.30 idag. Har haft kvalitetsutvärdering. Blörk. Nu ska jag hoppa ner i sängen...
Nya tag imorgon...
Är smått avis på Syrran som ska fira midsommar och sin 20årsdag på Cypern.
Hon kommer va som en pepparkaka när hon kommer hem. Vill inte vistas bredvid dig sis ihihihi

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2009-06-10 08:32:46

Vart ska du se Diggiloo??? :)

Postat av: Korn

Publicerad 2009-06-11 06:48:34

Aha, då ska du se premiären!?

Du får berätta om det va bra eller dåligt o vilka låtar som va med :D haha

Jag ska se i skurup, men har biljetter till båstad också eftersom jag inte visste när becci kmr ner fr sthlm.. så jag får se om jag går på båda eller säljer ena..!

Postat av: *Sofie*

Publicerad 2009-06-15 07:31:50

Hej! Klänningen är från HM.



Låter som att du har en härlig sommar framför dig om du hinner med allt som du vill=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela