Sofie

I'm back

Publicerad 2009-06-29 14:35:51 i Allmänt

Jaha, då har ännu en helg gått. Nu är det snart Juli, det går så himla fort...
Igår var jag, Mamma och Johan och badade i havet. Det var mitt första dopp i år! Underbart att ligga och sola och bada!!
Me like!
I fredags var vi på Gustav och såg Sverigematchen. Det var också väldigt trevligt. England ledde, men sedan kom Sverige i kapp. Det blev jätte spännande. Men vi förlorade tyvärr straffarna tillslut.  Jag och Johan mötte upp Andy på Lilla Torg där vi satt och pratade och tog några öl! Det var riktigt mkt folk och härlig stämning ute! Gytt!!!

Jag har bott en del hos Mamma nu när Syrran har varit bortrest. Hon kommer hem i natt, så snart återgår jag till det gamla vanliga.. Jag är hemma i min lägenhet och städar lite nu, det behövs det också. Tråkigt men sant.

Idag på jobb var det virrigt. Vi har sammanslagning nu, en annan förskola är hos oss. Så det var massa nya barn och vuxna. Det blev för många inne hos oss, så några fick flytta tillbaka. Det var klyddigt.
Det är rätt jobbigt när man slår ihop från olika avdelningar, alla jobbar på olika sätt, har olika rutiner och regler. Men jag jobbar bara denna veckan också, sen har jag semester. Det ska bli sååå skönt!

Så i veckan blir det bara jobb, snacka med syrran som kommer hem i natt och till helgen blir det Ronneby och Diggiloo!

Nu ska jag ringa farmor, kanske ska dit senare när min lägenhet är skinande ren.

Johan glömde sina badbyxor hos Chippen. Så han sa att Zlatan har använt dem hela helgen... Om det nu stämmer ska jag be Johan att inte tvätta dem och sen hänga upp dem på väggen ;) hahahahha


Nä nu ska jag städa.. Ha det brauuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela