Sofie

Midsommar i Blekinge

Publicerad 2009-06-21 20:54:06 i Allmänt

Detta året firades midsommar i Hällevik. Vid 12 tiden körde jag och Johan till hans föräldrar för att ställa bilen och fika lite. Midsommar fina gick vi till Chippen och Oksana vid 13 tiden.
Var lite smått nervös för att träffa dem, men de är faktiskt vanliga personer och de var jätte trevliga.
Vi var 9 stycken som firade midsommar tillsammans i deras hus. Vi åt god mat, drack gott..
Sedan hämtade Christian båten, vi åkte i den. Fy faaan vad det gick fort. Höll på att ramla av allihop.. hihi
Vi såg fotbollen, lekte lekar, drack, dansade, badade i deras utomhus jacuzzi, bastade och hade jätte trevligt!

Vid 3 tiden gick jag och Johan hem till hans föräldrar och sov. Dagen efter åt vi frukost, tog en strandpromenad i hällevik, åt grillat och sedan körde vi hem till Johan där jag somnade framför filmen.. hiihh..

Jag kommer inte lägga in massa bilder från festen pga att de inte ska hamna i fel händer...

  Christian, Jag och Johan <3

Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar.
Snart semester för min del, ska bli skönt.. Hoppas det fina vädret kommer nu!
Imorgon blir det jobb igen...

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2009-06-22 08:31:26

Fan va coolt att du firade midsommar med Chippen- hälsa honom från mig nästa gång :P HAHA!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-22 22:18:00

Shit vad häftigt Sofie att du känner Chippen..tror att martin kommer bli sjukt impad (jag är oxå det faktiskt...det har du inte berättat...)Ha de gott min vän

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-06-30 02:51:30

Det var smart tänk tjejen...vara den som lagt ut bilder som sedan hamnar i fel händer är icke bra...det kan kosta en mycket pengar det!!!=)Verkar i alal fall som om du hade en super midsommar.....Själv så hade jag den stora äran att jobba...Ovanligt va????

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela