Sofie

Sooool älskade sol!

Publicerad 2009-06-24 19:14:14 i Allmänt

Guuud så härligt väder det är ute. Jag har ett underbart jobb nu när solen skiner. Vi är ute hela dagarna med barnen.
Såå skönt!
Hallå Bonnabränna lixom :) Men det bjuder jag på. Hellre ute i solen än inne i en varm fabrik.
Jag höll på att dö på Pågen, de somrarna jag jobbade där. Det var sååå varmt, kunde knappt röra mig där inne. Hemskt.

Nu ska jag inte klaga på värmen, var precis halvdeppig pga det tråkiga piss vädret. hihi
Ta vara på solen och njut. Hoppas på att jag kan besöka stranden ihelgen!!!

Syster Yster är på Cypern. De har riktigt hett, föööör varmt säger hon. Där är ett himla liv på kvällar och nätter. Kackelackor har invaderat och blod på altanen när de vaknade. Ayia Napa by night... Får hoppas hon kommer hem hel.
Dagens ungdomar hahhahahah :) När hon kommer hem ska vi dra till Krstaddagarna, det ska bli riktigt skoj!!

Annars händer inte så mkt i mitt liv. Jag jobbar, passar hundarna när mamma jobbar, kollar fotbollsmatcherna, saknar Johan...
Bokade biljetter till Semifinalen som går i Hbg på Fredag. Ska avboka dem för Italien vann ju och det innebär att Sverige spelar i Göteborg istället för Hbg. Så blir nog storbildsskärmen på Gustav istället. Hade iaf varit nice!!!

Ut i solen med er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela