Sofie

Flytt.

Publicerad 2009-03-08 10:57:36 i Allmänt

Då är mina saker på plats i min nya tvåa! Gårdagen gick väldigt smidigt och grabbarna som hjälpte mig var såååå duktiga. Är oehört tacksam! Vi slet upp och ner från tredjevåningen. Var på ikea och handlade säng.
Nu äger jag en säng!! De senaste 3,5åren har jag sovit i en bäddsoffa!

Ojojoj vad jag och Mamma skruvade! Vi fick ihop sängen och köksbordet + stolar. Har lite kvar att göra idag och några kartonger kvar. Svårt att bestämma mig var alla sakerna ska vara. Jag har ju mkt utrymme nu, hihihi :)
Det är såååå skönt att möblerna är på plats, nu kan jag fixa med det andra i lugn och ro!

Kvällen igår spenderade jag med Mamma, hennes kusin och Marlena. Vi tittade på andra chansen, drack lite vin och snackade i min lägenhet. Det var mkt trevligt...

Som sagt kommer jag inte ha internet i min egen lägenhet nu på ett tag. Men nu vet ni iaf att flytten gått bra!!!
Jag kommer jobba, träna och fixa i lyan framöver. Sen till helgen bär det av till Kalmar!!!

På återseende! Kramisar!!!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-03-08 22:28:18

Nej ingenting händ epå vägen hem.Berättar när vi pratar.....Inget jag vill skriva i bloggen!!!

Tack själv.....Jag tror på osssssssssssssssssssss.......=)

Kram

Postat av: Anita

Publicerad 2009-03-09 12:30:52

Hoppas du kommer att trivas i din lägenhet.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela