Sofie

här igen!

Publicerad 2009-03-12 20:01:31 i Allmänt

Då var jag här igen. Är hemma en runda hos Mamma. Ska sova här i natt, så jag kan ta bilen imorgon och köra till jobb. Ska skynda mig hem imorgon för jag ska ta tåget till Krstad där jag ska möta Fia.
Där ifrån börjar vår färd mot Kalmar, där vi ska tillbringa helgen hos Vicke och Robban.

I veckan har jag jobbat och tränat.

Vi hörs mer en annan dag...

Fia och Vicke! Vi ska ha det sååå skoj i helgen!! :)







Jag vill också vara i Thailand! Kunde jag inte fått följa med i din resväska?

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2009-03-12 20:24:47

Jaaa, Sofie, denna helgen är det VI som är kungar! och prinsessor! Haha.. Wiiie...ses snart..om bara några timmar ju! =) pusss

Postat av: Liza

Publicerad 2009-03-15 16:25:15

Kul du kommit till ordning i lägenheten gumman..=) ja flyttar med nu i slutet av mars. mende blir till jägersro istället...kan förklara sen när vi ses eller pratar...



Tänker på dig..

PUSSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela