Sofie

Fi

Publicerad 2009-05-28 21:47:57 i Allmänt

Idag har vi haft sommarfest på jobb. Det är en dag när föräldrarna är välkomna till oss. Vi sjöng för föräldrarna, hade picnic och tipsrunda. Skönt att regnet höll sig borta.
Vi tackade barnen som ska börja förskoleklass och de barn som ska byta avdelning. Det var en trevlig eftermiddag. Jag gick runda och pratade med föräldrarna! Roligt att man fått bra kontakt med dem!
Jag fick även en present från ett barn som ska byta avdelning, roligt att de är nöjda!

En pappa sa till mig att deras son pratar om mig hemma! Han säger: Fi när han pratar om mig!
Då bara smälter man när man hör det! Så roligt!!! Bara att en 1,5åring nämner ens namn och minns är ju toppen.

Ja, de är goa de små liven!

Har haft lite tryck över bröstet nu på sistone. Har nog varit omedvetet stressad och orolig. Hoppas det försvinner nu.

Vill även tacka mina underbara vänner för en riktigt rolig fest i lördags. Jag bjöd hem några av mina vänner i krstad, synd att inte alla kunde komma. Men så blir det alltid.
Jag ska lägga in bilder, men har inte lagt in dem på datan än.. Det kommer.
Riktigt skoj att ses igen, några har jag inte träffat på ett tag. Jenny var även med och festade, nu när hon slutat amma!!
Jätte skoj! Tack än en gång mina vänner. Fick även ett jätte fint tal av Frida!!

Imorgon ska jag till Sölvesborg, äntligen dags att ses. Har varit mkt annat nu de sista veckorna... Men nu är det dags!
Ska även på fest hos Anna och Martin på Lördag. Då träffar jag de tjejerna som inte kom till mig i lördags. Så det blir toppen!!


Trevlig helg! Hoppas på sooooool :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela