Sofie

Friends

Publicerad 2009-05-22 22:12:39 i Allmänt

Imorgon kommer några av mina kära vänner som jag träffat under mina år i Kristianstad.
Tråkigt att inte alla kan komma, men sånt man får räkna med.
Imorgon kommer Frida, Pauline, Jenny, Emmelie och Syrran till mig. Vi ska fira min födelsedag och de ska få se min lägenhet! Ska shoppa lite, käka gott, snacka en massa och festa!!
Ska bli himla roligt!! Vi har många minnen från Kristianstad att snacka om!!!
Jätte kul att Jenny ska vara med! Ett tag sen hon festade med oss nu. Hon har ju lilla Thyra hemma..
Jag ser mkt framemot morgondagen!!! Wiihoo...

Klippte ihop ett litet kollage med bilder från åren i Kristianstad. Det är på de som kommer imorgon! :)
Ska bli jätte roligt!!
( Kunde inte lägga in kollaget, tråkigt)

Tack för alla gratulationer. Tack familjen och mormor för firande och presenterna :)


Jag saknar dig jueee...

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-05-22 23:33:45

snart ses vi :) längtar! kommer bli skoj gumman.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela