Sofie

Mys!

Publicerad 2009-05-11 22:02:04 i Allmänt

Nedan följer vad som hänt under min helg!

I fredags slutade jag kl 13. Det händer sällan, så det var riktigt skönt. Eftermiddagen bestod av tvätt, städ och storhandling. Sånt som måste göras, hinner inte mitt i veckan när jag slutar sent.
Johan kom till mig vid 18. Vi åt god middag och kollade på tv. Var trötta efter en intensiv jobbvecka.

Jag, Johan och syrran stack till entre på lördagen. Vi shoppade lite och lunchade. Sedan körde vi ut i västra hamnen. Det är så fint där ute. Gå vid havet och kolla på alla fräcka hus. Det var mys!
Efter det bar det vidare till Big Bowl, där vi bowlade och hade trevligt. Johan: jag ska aldrig mer bowla med dig! Det blir badminton nästa.. hihih. Skojjar!!!
Helt sjukt så bra han var. Har aldrig sett nått liknande. Jag och syrran jublade när han inte fick en strike. På 2 rundor (20möjliga slag) fick han 9 strike. Det är ju för sjutton, hälften strikes...
Jaja, man spelar för att det är skoj, eller hur? hahah

Sedan åkte vi till Marlena, där vi hade en trevlig kväll med god dricka, trevligt sällskap och singstar! Riktigt skoj!
Världen är verkligen liten...

Några bilder som jag fått av Marlena:

        


Dagen har varit lång på jobb. jobbat 9-18. Sen hade vi föreläsning om kvalite. Hur vi ska utvärdera verksamheten fkiör att den ska bli så bra som möjligt. Diskussionsfrågor som gör kvaliten ännu bättre. Det var rätt segt mot slutet.

Imorgon blir det boxning med Marlena. Undra hur detta ska gå? 90 minuter... Utmaning! hihih Ska bli skoj iaf!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-05-11 23:15:41

Ja du hur i jösses namn skall vi orka...Hahahahahha....

Och vilken toppenkväll i lördags.Det skall göras om...=)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela