Sofie

Tänker och spekulerar...

Publicerad 2009-05-17 11:42:23 i Allmänt

Satt och kollade tillbaka på lite gamla inlägg, i brist på annat. Sitter och väntar på att mamma ska hämta mig.

I Maj förra året hade jag skrivit:
"Bara en termin kvar nu och den känns väldigt nära... Läskigt... Jag lever i en trygg värld nu som student. Snart är det dags för ännu ett steg vidare i livet... Ny lägenhet igen, flytta till Malmö? söka jobb? Börja jobba? mmm... många frågetecken och inga svar... Framtiden får utvisa."

Jag minns att jag skrivit massa inlägg om hur framtiden blir osv. Den var väldigt oviss.
Nu sitter jag här i en egen lägenhet, med jobb och allt..
Allt ordnar sig, fick dock bo hemma hos familjen i 2 månader, men det gjorde inget..
Man ska inte vara orolig och tänka för himla mkt. Det blir alltid på ett eller ett annat sätt... :)

Jag är en mästare på att tänka och spekulera.. Gärna långt in i framtiden...

Det finns inga rätta svar ändå...  Lev och se vart det bär hän..

Nu ringde Mamma, ska gå ner nu... Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela