Sofie

Underbar helg :)

Publicerad 2009-05-04 22:06:50 i Allmänt

Jag har spenderat några dagar i Blekinge hos Johan! Det har varit riktigt trevligt och mysigt!

Miljön där är helt fantastisk, det är verkligen anorlunda jämfört med Malmö.
Små kullerstensgator, gränder, hamn, rökerier, båtar, landsvägar, ett rödljus, havet, utsikt osv

Valborg firades i Johans soffa framför en bra film. Var väldigt trött efter jobbet. Riktigt skönt att inte vara bakis på Fredagen. Man hinner så mkt mer när man inte är bakis och trött! hihihi


Vi har spelat bangolf!   Johan: Nästa gång får vi ta med någon annan när vi spelar, så vi inte slår ihjäl varandra..:) hhahahah Tävlingsinriktade :)  Men det var roligt, det var längesen jag spelade bangolf! Får öva till nästa gång jag ska möta Johan!!


Fredagkväll spenderades i Hällevik hos Johans föräldrar. Vi grillade, pratade och gick en runda i Hällevik!

Jag har varit där på sommaren när jag var liten! Vi gick en kvällsrunda, det är sååå fint där! Fantastiskt
Några bilder kommer här:












Sist får ni se Chippens hus (Svensk fotbollsspelare) 

I Lördags spelade vi golf. Det var inte så lätt att svinga klubban och pricka bollen för jag slår tydligen på fel håll. Är vänsterhänt när det gäller golf. Så det var en utmaning, men roligt! Får öva lite :)
På kvällen var vi på bio i Bromölla!

Tack Johan för en riktigt nice helg!!!


När jag kom hem till Malmö i Söndags åkte jag och mamma till Farmor. Vi fikade och hälsade på. Efter det körde vi vidare till nästa gamling hihih. Mormor fick besök av oss!! Usch, jag är rädd för att bli gammal. Hemskt att få ont och inte klara sig själv, inte se och inte höra...
Jag är sååå rädd för den dagen jag förlorar er eller någon annan i min närhet... Fasar


Jag trivs i ditt sällskap... 

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-05-05 13:55:32

låter som en bra helg :) ja kan följa me på bangolfen ;) e inte tävlingsinriktad precis (fast ja ska vinna ;)) haha.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-05 20:24:23

Är du tillsammans med Johan?! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela