Sofie

Mormor, min lilla mormor!

Publicerad 2009-05-20 19:22:35 i Allmänt

Igår fyllde min mormor 87år. Hon börjar komma till åren nu. Hennes önskan på den stora dagen var att komma till Margaretha paviljongen i Pildammsparken. Mormor har varit där mkt i sina dagar och älskar att gå längs blommorna i Margarethas blomsterträdgård.
Vad gör man inte för sin gamla mormor? Jag var hemma från jobbet så jag och mamma tog henne dit!
Vi gick där och tittade och njöt av det fina vädret. Sedan tog vi en kulglass i solen :)
Det var trevligt. Här kommer några bilder:



Blomsterträdgården och margaretha paviljongen.



Paviljongen i närbild



Skylt som leder oss in i rosenträdgården



Vattenfall, Lyckdes även fånga en liten fågel på bilden :) Vilken skicklig fotograf jag är!



Förskolebarn har planterat detta!



Födelsedagsgrisen med sina favoriter hos sig!!


Jag har visst köpt lite sommarskor, det fina vädret har knappt startat, men jag köper ändå!!
I love shoes...
Här kommer de 8 par sommarskor som jag köpt hittills, denna säsong:)
Ett tips: Ica Maxi har faktiskt bra, fina och billiga skor.


 
1. Rosa Ballerina skor med liten rosett på.
2. Svarta pumps. Högklack på dem
3. Röda "sandaler", ingen tå.
4. Svarta skinn sandaler med remmar. "Jesus sandaler".
5. Svarta skinn sandaler
6. Likadana som nummer 3, fast i svarta.
7. Blommiga ballerina
8. Likadana som nummer 1, fast i svarta. De är underbart sköna!!

Har köpt likadana skor i olika färger. Jag gillar skon, så då kan man variera lite: färger och kläder! :) Toppen.


Idag har jag jobbat. Det var lite upp och ner på jobbet. Min kollega har också varit hemma Måndag och Tisdag. Det märker barnen, de var lite stimmiga och jobbiga idag.
Annars har jag och syrran varit på Swedala Outlet och nu har jag städat lägenheten och tvättat.
Mormor och Farmor kommer till mig imorgon och firar min födelsedag lite. (Då fick man sagt det också hihi)
Min dag imorgon!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-05-20 22:07:35

Tur man inte handlat skor till dej i present ialla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela