Sofie

Minnen att minnas

Publicerad 2009-05-13 21:54:03 i Allmänt

Sitter nu här i soffan, har nyss tränat Jympa. Kände av boxningen från igår. Har lite träningsvärk i ryggen och benen. Det var hårt igår, eller hur Marlena? Men vi kämpade på bra!! Shiit vad slut jag var igår, skakade i kroppen efter passet.
Men det var skönt efteråt!

Idag är det fest på campus. Det är semestersittning. Satt och tänkte tillbaka på hur roligt jag och mina vänner har haft de sista åren på semestersittningarna. Förfest utomhus i solen, rolig sittning, mellanfest, massa studenter, go dricka, dans och sååmkt skratt.. Det har varit "vår fest". Men nu har nästan alla slutat på högskolan, så nu får vi minnas våra fester med ett leende. När vi korkade upp på filten på gräsmattan i solen kl 16 på eftermiddagen. Sprang mellan förfesterna, lekte limbo nere hos Jenny och Sebbe... Massa minnen, massa skratt!!

Minnen från semestersittningen 2008:
      
Nu i efterhand saknar man studentlivet väldigt, men ärligt så känner jag att jag gjort mitt på den fronten.
Du som ska plugga, flytta till staden och lev studentliv. Du kommer inte ångra dig.
Mkt minnen, erfarenheter och fina vänner!!! Har haft underbara år som student!!

Nu har mitt liv förändrats väldigt.. Känns väldigt vuxen nu. Det enda jag gör på vardagarna är jobbar och tränat. Sedan äter jag kvällmat och slänger mig i soffan.
Jag har inga lediga dagar mer, kan inte dra ner på stan en Onsdag och shoppa, luncha och handla vin till kvällen.
Väldig förändring, men man måste gå vidare. Har som sagt gjort mitt där. Nu är det fasta runtiner i vardagen i mitt liv.
Det gillar jag, barnen är så söta. Tur man trivs på jobbet annars hade det inte varit lätt... Hade aldrig klarat av Pågen varje dag. Jag har gjort mitt inom fabriksbranchen.

Dock tänker jag varje morgon: Soooom jag ska sova när jag kommer hem i eftermiddag. Men det blir aldrig så. Jag lägger mig alltid lite senare än planerat.. och är lika trött på morgonen igen... hihihih
Antar att det ska vara sååå!!

Jag gillar tillvaron just nu iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela