Sofie

1 månad till julafton

Publicerad 2009-11-24 21:13:50 i Allmänt

Då var det dags att blogga lite igen...
Som sagt var vi på stan och träffade Johans föräldrar i lördags. Vi gick till stan, runt i stan och sen hem igen.
Vi var helt slut när vi kom hem så vi hoppade festen vi skulle på och slöade i soffan istället.
På vägen hem gick vi inom entre, där var jätte mkt folk. Vi stod högst upp, några våningar högre upp än idolerna. De sjöng vars en låt och signerade sin nya skiva.
Vi får ju se dem på fredag igen, det ska bli roligt. Undra vad de gör i tittarnas paus, kul att se alla kameror och annat sånt...
Annars har vi tagit det lugnt ihelgen, ätit gott och haft det mys!
Vi var även en runda på Vellingeblomman. Jag köpte nya ljusstakar/stjärnor till min lägenhet. Har större lägenhet nu, behövde nya.

Var och skrev på mitt anställningsbevis igår, chefen var sjuk, men fick ändå skrivit på. Ska bestämma en ny tid så jag kan få schema och lite annat smått och gott.. Hoppas det blir bra!

Har en del att se framemot inom det närmsta:

27/11 Idol på Malmö Arena
3/12 Julfest på jobb
5/12 Tjejkväll hos Ellinor
10/12 Ullared med syrran??
12/12 Julfest hos Åsa eller hos Emelie
Tivolis julmarknad med Johan

Sen är det julklappshandling, julpynta och sånt med!

Det är 1 månad till julafton idag... Det kommer gå snabbt. Undra när jag ska hinna köpa julklappar? hihih
Har inte lång tid kvar på mitt jobb heller, det går fort nu....


Har varit hos mormor en runda idag. Vi kom in på ämnet döden och hon sa att hon kommer träffa morfar, farfar, sin bror, föräldrar osv där uppe. Hon log och berättade att hon skulle hälsa dem och berätta vad som hänt här på jorden. Hon sken upp. Hon är glad och tar sig alltid för massa saker, dock efter hennes förutsättningar.
Alltid är det någon sport på tvn man kan se eller så är det ett radioprogram som lockar. Har stenkoll på allt.

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2009-11-24 21:50:19

Vadå större lägenhet nu! Har du flyttat?

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-25 18:26:47

Hej Sofie! Grattis igen till din nya tjänst, nu är den verkligen din när du har skrivit på ju =) Såg bilden på förskolan, såg helt grymt ut eftersom den verkar så ny och fräsch... du verkar ha mycket att se fram emot framöver! Ha det bra!!! KRAM KRAM

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-11-25 21:01:23

Nä, men jag bodde i krstad förra julen, den lägenheten var mkt mindre ju. färre fönster så fick förnya lite!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela