Sofie

Depp, tråk, bläää, mörkt, regn, piss...:(

Publicerad 2009-11-02 21:44:40 i Allmänt


Det finns många frågor i mitt liv just nu, som jag inte har några som helst svar på...
Bara tiden får utvisa..
Det kan vara rätt jobbigt ibland, jag bara grubblar och grubblar... Blir inte klokare för det.
Kanske bara ännu mer virrig?
Vänder och vrider på allt tusen gånger.. Fördelar, nackdelar...

Jag undrar hur karlar tänker? De verkar ha det mkt lättare, utan massa grubblande??? hihih Tar det som det kommer?


Får se hur det blir på jobb fronten, har iaf bestämt mig för att inte vara kvar på mitt nuvarande jobb.
Jag vill se lite annat, vill vidare.. Men när och var får vi se...


Har haft uppföljningssamtal med en av mina tre inskolningar..
Varit allmänt frusen och less idag.. Haft ont i huvudet, trött och omotiverad.
Det blir ju inte bättre när jag hoppar över träningen.. Pallar inte, BLÄÄÄ...
Fan jag får skärpa mig! Men det är såå trist väder och jag blir depp och omotiverad.


Det var trevligt på festen i lördags.. Dagen började inte speciellt bra när jag och syrran fick reda på att systembolget var stängt. Vi hade ingen dricka med oss till Sölvesborg. Men det löste sig, tur det!!
Trevligt att träffa Krstadvännerna! Sara och Emelie hade planerat en trevlig fest, roligt med maskerad och allt pynt, spökrunda osv.. Tack så mkt:) Inte så ofta man är på sånna fester...

Har inte orkat lägga in bilder så ni får se en från Grandshemsida. Ska lägga in bättre sen!
Jag och syrran hade klätt ut Johan som pirat.. Han var inte så positiv till det först, men fick snällt hänga med på våra noter. På bilden hade han tagit av sig allt utom mustachen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-03 17:30:34

Fina ni är på bilden!!!! Hoppas att ni saknade mig på festen.....

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-03 18:32:39

Han passar i lite svart skägg!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-05 22:26:43

jag har lite av Johans saker, typ pistol och ögonlapp =).. Får det nästa gång vi ses!!! Tack för att ni kom =).. Kramis Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela