Sofie

Mammi

Publicerad 2009-11-14 21:05:35 i Allmänt

Jag och Mammi har en liten mamma-dotter kväll! Vi smakade lite av årets blossa glögg som jag verkligen rekommenderar. Dricker även lite vin och tittar på körslaget. Jag hejjar ju på Ola, SKÅNE!!!

Jag är fortfarande öm i armen, men det har bättre. Var rätt stel och öm i morse, men det har mjukats upp under dagen. Syrran och jag har varit i stan, jag provade en skojor-blus på veromoda. Jag kom knappt ur den pga armen, hahahha... problem och ont....
Vi shoppade lite och tittade runt i stan. Skit mkt folk, fick nästan panik....

Imorgon ska jag besöka farmor, sen får vi se. Ensam mamma söker är ju slut nu.. Annars har mina söndagskvällar bestått av det programet. Tyckte det var skoj=) Roligt att två av de tre mammorna fortfararande håller ihop och trivs tillsammans.


Mammi och jag ikväll:) Min Min Mammi!!!!!!!!!
Är faktiskt glad att vi gör saker tillsammans. Det är inte många jag känner som umgås med sina föräldrar och hittar på saker tillsammans. Vi har gjort mkt tillsammans: (sen jag blev vuxen) Allt från resor, krogen besök, shoppa, helg i min lägenhet i krstad, kolla tv osv...
Allt.... :) ♥♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-23 18:42:47

ÅHH vad gullig du e!! Hoppas det blir fler krogrundor tillsammans. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela