Sofie

Mordförsök

Publicerad 2009-11-06 18:44:28 i Allmänt


Hörde nyss på nyheterna om detta mordförsök som hänt i Kristianstad idag.
Mindre städer är inte heller så trygga. Skit kan hända överallt...
Tjejen hittades på näsbyfält, där ute bodde jag. Jag antar att det är den slingan jag brukade gå på, vid korna ute vid naturreservatet.. Shiiiit...
Det finns verkligen sjuka människor. Varför vill man skada andra så att de nästan dör?
Vad är fel???
Varför ska man inte få vara trygg?? Sånt ska inte behöva få hända... Det är vardagsmat numera känns det som.

Just när det händer så i ens närhet, t ex just där jag brukade gå... Det är läskigt...

Artiklen:
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20091106/KRISTIANSTAD/711079902/1338/&/Flicka-utsatt-for-mordforsok-–--polisen-soker-vittnen


Nu har jag fått kallelse till vaccination. Jag har fobi för sprutor. Kan inte ens se en på tv, ännu mindre i verkligheten.. Får kalla kårar bara jag tänker på det...
JAG VET att det inte gör ont.. Kan inte beskriva det.. Men jag måste iaf ta den jäkla sprutan...
Är utsatt på jobbet och får ibland problem med andningen när jag blir förkyld.
Hoppas jag bara inte blir smittad innan, har ett fall på jobb och man hör överallt folk som är sjuka.
Några ligger till och med och kämpar för livet...
Det är det jag är rädd för, vill inte ligga med konstgjord lunga eller i respirater... Så hemskt...

Usch, nu ska jag inte snacka mer om sånt... Jag tvättar och passar hundarna nu. sitter och väntar på att Johan ska komma!!! Jag längtar!!
Vi ska äta räkor och se idol ikväll! Fredagsmys i like! ♥
Trevlig helg!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-07 16:55:15

Mys med räkor och idol... =) Vem är din favvo i idol sofie? Du ser väl fram emot att se det live? Har du bestämt att du inte kommer alls den 28e? Jag vill gärna att du kommer... Hemskt med det som hände tjejen på Näsby fält, så himla läskigt att det r så nära oss. Nästa gång man är ute och går kommer man nog vara rädd för vad man ska få se.. Ha en go härlig ledig helg nu! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela