Sofie

11 Oktober ... ... ...

Publicerad 2009-10-11 21:41:10 i Allmänt

Då var det Söndag igen.. Veckorna rullar på, jag märker att jag inte har så mkt tid att blogga..
I veckan jobbar jag, tränar och sedan stupar jag i sängen, hihiih

Varje fredagkväll somnar jag i soffan, Johan säger att jag är som en docka som man lägger ner, då blundar den = Sofie somnar.. hihih...  Är dunder trött efter en veckas jobb

Läste nyss en kommentar från Anna. Hon skrev att jag inte verkar så nervös inför intervjuerna. Det slog mig nu att jag faktiskt inte var speciellt nervös.. Ändå man blir granskad och bedömd till tusen. Allt man säger och gör studerar chefen. Intervjun gick jätte bra, kändes bra.. Hon sa att jag verkar mogen och väldigt intressant, det värmer! Så klart får man jobbiga frågor som t ex: vad är du bra på? Vad kan du bidra med? Hur hade du gjort i olika situationer. Men jag tycker jag svarade bra iaf!! Vi får vänta och se :)
Förskolan var jätte fin, rätt nybyggd. Blev helt kär i lokalerna...

Jag har varit uppe hos Johan ihelgen! Veckan går lättare när jag har fredagen att se framemot, då vi ses!!
Har varit ännu en underbar helg med älsklingen! Har lagat god mat, jag somnade i soffan som vanligt, stackars Johan! hihih
På lördagen strosade vi runt lite på stan, åkte till Hällevik och åt god mat hos hans föräldrar. Såg på lite foto när Johan var liten, pratade och umgicks! Vi körde hem till honom och såg fotboll och drack lite gott med två av Johans kompisar... Trevligt trevligt!!

Idag har jag varit och ätit på Vagabond med Mamma, syrran, Pappa, Anita och Kent! Mums! Gotte!!
Sedan hängde syrran med mig hem och vi såg Ensam mamma söker och hade lite kvällsmys! Bestämde att vi ska åka och kolla resor, hade varit skönt att komma iväg!!

På helgen kan jag ibland tänka att man saknar de små söta barnen på jobb, men mitt iveckan är man helt slut och vill hem och lägga sig.. hihihi :)

Iveckan blir det jobb, intervju, träning.. Sedan Torsdag-Söndag ska jag och Johan köra till Jönköping till hans syster och familj.. Träffade de en gång i somras.. Skönt med en liten tripp!!!

En annan sak jag ser fram emot är Idol i Malmö Arena. Det ska bli roligt!!!

Hoppas Hoppas Hoppas... Please...
Lär man sig av sina misstag? Förändras?

Tiden har gått så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela