Sofie

21 oktober

Publicerad 2009-10-21 21:37:58 i Allmänt

Usch det är kallt, mörkt och tråkigt... Jag har ingen motivation att gå till träningen. Jag tvingar mig dit, men det är skönt när det är slut...
Är konstant trött efter jobbet... pust...

Har fått ännu mer beröm från två föräldrar till!! Känns jätte roligt!!
Mamma sa innan, det är ju jätte roligt Sofie. Det kunde lika gärna varit så att de inte alls är nöjda med dig.
Måste ta till mig och vara stolt!!

Undra hur det blir i januari.. Ska jag byta jobb? Vilket blir det?
Det är himla svårt att veta var man kommer trivas både med lokaler, miljön, kolleger, chef och barn när man bara kommer dit en timme och pratar och kollar runt.
Man hälsar på massa kolleger och allt ser lika dant ut där..
Hade behövt vara där och provjobba en månad för att verkligen veta...
Vi får se helt enkelt...

Ikväll har jag träffat syrran en stund, tränat och nu slappar jag i soffan...
Snart väntar sängen! Det är så skönt att lägga sig på kvällen, dunder trött och veta att jag har några timmar framför mig att sova och ta det lugnt... I Love!

Hoppas det går bra hos läkaren imorgon Mammi!!
En fin bild på oss :)



På lördag ska jag ha några av mina Malmötjejer hos mig! Lite fest!
Ska bli jätte trevligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela